Onderhoud
Verenigingen
Aktiviteiten
Fotoalbum

Bestuur Stichting Manege De Raam.

Beheerder van Manege D'n Perdenbak

Lokatie, Provinciale weg 26, 5737 GH te Lieshout

Post adres, Achterbosch 9, 5737pp Lieshout

Voorzitter: De heer Peter vd Sande, tel. 06-36153640

Secretatis: Mevrouw Annemarie vd Hurk, tel. 06-13208923

Penningmeester: Mevrouw Nicole van Schaik, tel. 06-27395416

Email, stichtingderaam@live.nl

Coordinatie Pony wedstrijden: Mevrouw Nicole van Schaik, mail wedstrijdderaam@live.nl

Verhuur Manege verenigingen en passe partout, mail naar het Bestuur.

Onderhoud Manege: Mevrouw Annemarie van den Hurk 06-13208923

Coordinatie Paarden wedstrijden: Mevrouw Annemarie van den Hurk, mail wedstrijdderaam@live.nl

Verhuur Manege individueel, graag telefonisch en contant betalen.

Veiligheid Adviseur: De heer Frank Kuijpers, tel. 06-53509167

Verhuur Z-Ring en Springmateriaal: Mevrouw Angelique Swinkels, tel 06-13827134

Vanwege de nieuwe privacywetgeving is onderstaande tekst van belang voor deelnemers aan onze wedstrijden of evenementen.

Wedstrijden.

Bij inschrijving voor een wedstrijd van Stichting Manege De Raam gaat u er mee akkoord dat startlijsten en uitslagen, waarop persoonsgegevens staan vermeld, worden gepubliceerd op een openbare website. Bovendien kunnen er op elke wedstrijd, foto’s en ander beeldmateriaal gemaakt worden, welke gebruikt zullen worden voor de communicatiekanalen van Stichting Manege De Raam.

Mocht u hiertegen bezwaar hebben dan kunt u dit schriftelijk aangeven via wedstrijdderaam@live.nl

Evenementen.

Bij inschrijving voor een evenement van Stichting Manege De Raam gaat u er mee akkoord dat lijsten waarop persoonsgegevens staan vermeld, gepubliceerd kunnen worden op een openbare website. Bovendien kunnen er op elk evenement, foto’s en ander beeldmateriaal gemaakt worden, welke gebruikt zullen worden voor de communicatiekanalen van Stichting Manege De Raam.

Mocht u hiertegen bezwaar hebben dan kunt u dit schriftelijk aangeven via stichtingderaam@live.nl

Hier ons reglement, klik hier.

Tarieven voor verenigingen en overige gebruikers per 1 oktober 2015, klik hier.

Nieuwsbrief April 2017, klik hier.

Nieuwsbrief Oktober 2016, klik hier.

Nieuwsbrief April 2016, klik hier.

Nieuwsbrief September 2015, klik hier.

Nieuwsbrief April 2014, klik hier.

Nieuwsbrief November 2013, klik hier.

Nieuwsbrief Juni 2013, klik hier.

Nieuwsbrief Augustus 2012, klik hier.

Met alleen een Bestuur is het niet mogelijk om de Manege draaiende te houden.

Wij willen al onze vrijwilligers bedanken die de Manege netjes houden, de wedstrijden organiseren en ervoor zorgen dat het gezellig is in de kantine.

Wilt U ons helpen als vrijwilliger met bijvoorbeeld het onderhoud, schrijven of ringmeester zijn tijdens een wedstrijd of tijdens wedstrijden en/of andere aktiviteiten eens helpen achter de bar en-of in de keuken, neem dan contact op met ons secretariaat, of een van onze bestuursleden.

Tevens zijn wij op zoek naar een nieuw bestuurslid  voor ons Bestuur, ook hiervoor kunt u contact opnemen met een van onze bestuursleden.

Begin december 2014, hebben Frank Kuijpers en Angelique Swinkels ons Bestuur verlaten, maar zij blijven de Manege steunen, door als vrijwilliger hun werk voort te zetten. Wij hebben hen voor hun Bestuurs periode bedankt met een mooie tas vol boodschappen en een mooie schaal.

Eind augustus t/m september 2014 zijn wij met onze vrijwilligers druk bezig geweest om de Manege een grote opknapbeurt te geven. Een professionele zandbodem, mooi licht hout als keerwand, en de kantine een frisse moderne uitstraling. Een drukke maand, maar met een heel mooi resultaat.

In augustus 2013 heeft Saskia Slegers te kennen gegeven te willen stoppen met haar werkzaamheden voor het Bestuur-Onderhoud. Op woensdagmiddag van 13.00 uur tot 15.00 uur, zijn er verschillende vrijwilligers bezig om in en om de Manege alles weer netjes te maken. Hiervoor zou extra hulp prettig zijn. Wilt en kunt u helpen, neem dan contact op met een van de bovenstaande bestuursleden.

In juni 2013, is er een sproei installatie aangelegd rondom de buitenbak, dit maakt het veel en veel makkelijker om de buitenbak nat te maken en houden.

Tijdens onze jaarlijkse Barbecue op 8 juni 2013 voor alle vrijwilligers, heeft Jan Broks afscheid genomen als Voorzitter van de Stichting. Jan heeft zoals hij zelf zei: "15 jaar zich met plezier ingezet voor de Laarbeekse ruiters en de Stichting". Het was een gezellige avond, met een aandenken voor Jan en een flinke tas met boodschappen.

In september 2011 werd er buiten drainage gelegd onder de buitenbak en voorzien van een zand toplaag.

Stichting De Raam  | stichtingderaam@live.nl